torsdag 28 februari 2008

Nedrans

Glöm det där jag sa igår om ljuset i tunneln. Det var tydligen bara en eldfluga eller nått liknande. Det behövdes bara ett enda telefonsamtal från en av våra samarbetspartners idag för att spoliera det skymtande gryningsljuset. För att slippa gå in på detaljer, så kan jag bara säga att helgen är nu fullbokad med jobb. Nedrans. Nåja, det var ändå ganska väntat. Man börjar bli van.

Nu har vi ju dock ett Nintendo Wii riggat i konferansrummet på jobbet så man kan avreagera sig med lite Link's Crossbow Training en stund. Ett litet ljus var i alla fall att min nya dator levererades idag, så nu ska jag bara övertala en av mina arbetskamrater att installera alla program åt mig, så slipper jag göra det själv. Det är ju inte det roligaste man gör direkt.

Säger dessutom ett stort grattis till min favoritskådis John Turturro, som idag når den aktningsvärda åldern av 51 år. Jag är ju snart där själv. Nu är ju chansen att han skulle läsa denna blogg ganska obefintlig, så det är väl i och för sig slöseri med både gratulationer och textutrymme kan tänka. Nåja, nu vet NI det i alla fall.

Inga kommentarer: